Завдання 3. Компетентісна
задача
Для оцінки
інформаційної компетентності учнів –
випускників шкіл було запропоновано декілька
задач, серед яких «Вакансія дизайнера»:
Вашого
знайомого зацікавили відомості щодо працевлаштування дизайнером, на які він
натрапив на сайті trud.ua, але зараз
доступу до Інтернету у нього немає.
1.
Оскільки знайомий не уточнив, який
профіль–спеціалізацію дизайнера
(наприклад, веб-дизайнер або ландшафтний дизайнер) його цікавить, створіть для
нього текстовий документ – порадник, у якому подайте схему, що містить профілі
дизайнерських професій, таблицю вакансій кожного профілю (достатньо
проаналізувати 5-6 профілів) та впорядкуйте дані за кількістю відповідних
вакансій по Україні (структуру таблиці
розробіть самостійно). Окрім того, в порадник додайте адреси подібних сайтів,
де Ваш знайомий міг би ознайомлюватися з наявними вакансіями. Для профілю з
найбільшою кількістю вакансій вкажіть регіон з найвищою оплатою праці та вимоги
до спеціалістів.
2.
Розробіть шаблон презентації для подання
особливостей (переваг та недоліків) будь-якої професії, до шаблону презентації
вбудуйте створений текстовий документ.
3. Заповніть таблицю
виконання завдання – файл таблиця-дизайнер.
4. Надішліть розв’язок
завдання архівом із трьох файлів: текстовий документ; шаблон презентації; таблиця
виконання завдання.
А) Розв’яжіть
задачу
Б) Оцініть свій
розв’язок за критеріями.
В) Проведіть дослідження, чи забезпечує зміст
програми з інформатики необхідний для учнів мінімум знань та умінь для розв’язування цієї задачі. Для цього
створіть таблицю відповідності. Структуру таблиці розробіть самостійно.
В) На основі
побудованої таблиці розробіть пропозиції щодо змін у програмі з інформатики
|