Проекти студентів 2010-2011 навчального року
| |
zolo | Дата: Субота, 07.05.2011, 11:18 | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5
Статус: Offline
| Майбутні вчителі (студенти Харківського гуманітарно-педагогічного інституту) створили портфоліо навчальних проектів, у яких передбачається дослідницька діяльність учнів з використанням ІКТ. Будь ласка, зробіть посилання на Ваші портфоліо у коментарях.
|
|
| |
Evgenija | Дата: Понеділок, 16.05.2011, 18:01 | Повідомлення # 2 |
 Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Назва проекту „ Стівен Хокінг – герой нашого часу”
Навчальний предмет: Українська мова та література, Зарубіжна література, Інформатика, Людина і суспільство/Основи філософії, Клас: 10-11
Автор: Тюмкіна Євгенія Володимирівна
Стислий опис: Проект пропонується для реалізації з учнями 10-х класів. Під час цього проекту учні повинні дослідити гіпотезу: Чи можна передбачити майбутнє. Учні повинні провести анкетування серед учнів 10-х - 11-х класів, щоб визначити їх відношення до цього питання. Також учні мають можливість для творчих відповідей на питання: стан та тенденції розвитку штучного інтелекту, розвиток робототехніки та прогнози створення машини майбутнього. Працюючи над проектом, учні отримують знання про системи штучного інтелекту, використовуючи літературу, електронні енциклопедії, ресурси мережі Інтернет. Вони оформлюють результати своєї роботи у вигляді презентації, публікації та WEB-сайтів. За результатами проекту проводиться конференція. Учні навчаються робити самооцінки та взаємооцінки своєї роботи та роботи своїх однолітків. Матеріали проекту https://docs.google.com/leaf?id....0&hl=ru
|
|
| |
Ксюша | Дата: П`ятниця, 20.05.2011, 08:31 | Повідомлення # 3 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| https://docs.google.com/documen....CL35yiY Проект «Тигр – ніжна тварина чи безжалісний хижак?»Автор: Кекалова О.І. (412-Ш) Назва предмету: природознавство Клас: 3-4 клас Стислий опис: Хто такі тигри? Для того, щоб дати відповідь на це запитання створимо дві групи учнів. Перша група буде досліджувати інформацію про тигрів – хижаків, а друга група буде досліджувати інформацію про тигрів – ніжних тварин. Підчас дослідження учні будуть фіксувати досліджену інформацію у вигляді докладів, проводитимуть дибати по цій темі; створюватимуть мультимедійні презентації; напишуть статті для публікації на класних веб-сайтах в Інтернеті; описуючи хід проекту, отримані результати та їх інтерпретацію; з отриманих даних учні повинні дослідити відносини в родині тигрів, вияснити, якими батьками є тигри, проаналізувати поведінку тигрів та риси їх характеру, та чи можуть вони бути для нас прикладами. Проаналізувавши всю отриману інформацію ми повинні зробити висновки хто ж такі тигрі, що людина може перейняти в них і як можна зупинити їх винищення. А також створити посібник в якому будуть зібрані правила поведінки в родині, правила для кожного члена сім’ї та поради, як треба вести себе з тими, хто тебе оточує. План проекту Тигр – ніжна тварина чи безжалісний хижак? Ключове питання: Чи можу я змінити світ? Тематичні питання: 1. Чи може тигряча родина бути зразком для людей? 2. Чи можна вважати тигрів гарними батьками? 3. Чим відрізняється поведінка в родині людей від поведінки в тигрячій сім’ї? Змістові питання: 1. Де живуть тигри? 2. Які види тигрів існують на Землі? 3. Який життєвий цикл тигрів? 4. Хто такий балійський тигр?
Повідомлення відредагував Ксюша - П`ятниця, 20.05.2011, 09:44 |
|
| |
Лилу | Дата: П`ятниця, 20.05.2011, 09:58 | Повідомлення # 4 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Проект «Новий Рік»
Навчальні предмети: інформатика, довкілля, людина і суспільство Клас: 1-4 Автор: Бойко Л.Р. (412Ш)
Стислий опис: Цей проект об’єднує три шкільні предмети: інформатика, довкілля, людина і суспільство. Основна ідея проекту полягає у розвитку у учнів навичок мислення високого рівня, а саме: навчити учнів збирати інформацію, аналізувати та класифікувати її; висувати гіпотези та ідеї; обговорювати результати досліджень. У ході проекту учні порівнюють традиції святкування Нового року на Україні та в Туречинні, роблять аналіз зібраної інформації у вигляді презентації та публікації. До кінця роботи над проектом учні повинні створити 2 сценарію свята «Нового Року» за турецькими і українськими традиціями.
Матеріали проекту доступні за адресою:https://docs.google.com/document/d/1bJmuHPgPfbhwNQixMjgJwlgW7G97Km6RY0-Z9Uyw_1I/edit?hl=en_US&authkey=CM7f_o8L
|
|
| |
Танюша | Дата: П`ятниця, 20.05.2011, 10:26 | Повідомлення # 5 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| «ДИВО-ТВАРИНКИ» Навчальні предмети: українська мова та читання, інформатика, Я і Україна, математика Клас: 1-4 Автор: Холод Тетяна Стислий опис: До кінця роботи над проектом учні повинні створити посібник рекомендацій правил поводження з домашніми тваринами – кішечками і собачками, збірник творчих робіт, який містить літературні твори ( вірші, оповідання, розповіді, байки та інше ), в яких учні розповідають про пригоди домашніх тварин – кішечок і собачок. А також передбачається створення фотовиставки різних емоційних проявів власних домашніх тварин.
Опис проекту з гіперпосиланнями на Портфоліо розміщений на сайті https://docs.google.com/documen....Km8qcAB
|
|
| |
Альонка | Дата: Понеділок, 23.05.2011, 11:22 | Повідомлення # 6 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Назва проекту „ Очі – головний орган зору”
Навчальний предмет: «Я і Україна» Клас: 4кл. Автор: Лошакова Альона Вікторівна Стислий опис: Метою нашого дослідження є створення власного порадника «Збережи свій зір»,який містить в собі поради для молодших школярів, створені і осмислені самими учнями. Дасть змогу зберегти здоровий зір.
Опис проекту з гіперпосиланнями на складові Портфоліо розміщений на сайті: Проект А.Лошакової
Повідомлення відредагував Альонка - Понеділок, 23.05.2011, 11:23 |
|
| |
Kqwerty | Дата: Вівторок, 24.05.2011, 16:48 | Повідомлення # 7 |
 Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| План проекту можна переглянути на сайті:План проекту (https://docs.google.com/document/d/1-F7Pioibhjnwi6bsZy-bs2ktXvmF6NJlSMmzEUZQnHU/edit?hl=ru#) Учнівські роботи за таким посиланнямMy WebPage
https://docs.google.com/present....g&hl=ru Дидактичні матеріали https://spreadsheets.google.com/spreads....u#gid=0 https://docs.google.com/documen....?hl=ru# https://docs.google.com/documen....?hl=ru# https://spreadsheets.google.com/spreads....u#gid=0
Повідомлення відредагував Kqwerty - Вівторок, 24.05.2011, 16:48 |
|
| |
Екатерина | Дата: Четвер, 26.05.2011, 12:47 | Повідомлення # 8 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Проект "Українські народні танці"
Навчальні предмети: музика, хореографія, інформатика. Клас: 1-4 Автор: Бєляєва К.О. (412 ш)
Стислий опис: У кінці проекту діти на святковому заході представлятимуть своїм гостям українські народні танці, елементи різноманітних видів українських танців, те, що вони досліджували та вивчали.
|
|
| |
Вика | Дата: Субота, 28.05.2011, 14:09 | Повідомлення # 9 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Проект з теми «Українська народна іграшка» Автор: Дубініна Вікторія Олександрівна (412ш) Клас: 1-4
Стислий опис: В ході проекту діти розширять свої знання з історії виникнення української народної іграшки, будуть зустрічатися з відомими українськими майстринями, буду здійснена екскурсія до Державного музею народної іграшки в Києві. До того діти поглиблять знання з інформатики, трудового навчання, образотворчого мистецтва, історії України. І в кінці проекту діти представлять виставку самостійно вироблених народних українських іграшок.
План проекту
Приклади учнівських робіт: Учнівська презентація(Microsoft PowerPoint) Учнівський інформативний листок(Publisher) Учнівський веб-сайт
Дидактичні матеріали Тестове опитування Діаграми
Методичні матеріали Посилання на використані ресурси Інтернету Відомість успішності (електронна таблиця) Буклет проекту Оцінювання робіт учнів
Засоби оцінювання Оцінювання презентації Оцінювання публікації Оцінювання веб-сайту
|
|
| |
Angelina | Дата: Середа, 01.06.2011, 22:56 | Повідомлення # 10 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Проект з теми: "Генетично Модифіковані Організми" Клас: 10-11 Автор: Жоржоліані Ангеліна Олегівна (412ш)
Стислий опис: Під час проекту учні знайомляться з різноманітними видами їжі, насамперед розглядається генетично модифікована їжа та організми (ГМЇ, ГМО). Учні досліджують причини виникнення процесу генетичної модифікації, встановлюють представники яких країн частіше за інших вживають ГМЇ, дізнаються які саме фрукти/овочі найчастіше є генетично модифікованими та які продукти містять ГМО, порівнюють вплив на людину натуральних та ГМ продуктів, розроблюють ідею як нагодувати людей не використовуючи ГМО, висувають гіпотезу вигляду людини майбутнього за вживання ГМЇ/ГМО в малюнку, приймають участь в конкурсах. Учні розробляють посібник, якої їжі потрібно уникати, створюють презентацію, веб сайт та публікацію де відображують отримані результати, виділяють категорії найчастіше вживаних ГМ продуктів, збирають та розміщують посилання на цікаву, корисну інформацію що вони проаналізували. З створеними публікацією, веб сайтом та презентацією знайомляться інші учні, вчителі під час спеціального заходу.
Повідомлення відредагував Angelina - Неділя, 05.06.2011, 16:29 |
|
| |
zolo | Дата: Четвер, 02.06.2011, 18:47 | Повідомлення # 11 |
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 5
Статус: Offline
| Девочки: Катя, Ангелина, Вика, пожалуйста, разместите материалы проектов на Google -Документах (https://docs.google.com), сделайте их доступными для всех, кто имеет ссылку и выложите ссылку в своем сообщении. А файл с планом проекта можно добавить как вложение прямо к Вашему сообщению.
|
|
| |
Юля | Дата: П`ятниця, 03.06.2011, 11:46 | Повідомлення # 12 |
Рядовий
Група: Користувачі
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| Проект з теми АвторМоскаленко Ю.О., 412 ш
Стислий опис До кінця роботи над проектом учні повинні створити буклет «Скарбничку для любителів вишиванки». Збирають науковий та ілюстративний матеріал, прислів’я, приказки, загадки Аналізують та синтезують отримані дані, обговорюють та обирають найцікавіше та найактуальніше. А також передбачається створення виставки вишиванок України. При створенні презентацій учні в групах проводять дослідження, разом з керівником вони формулюють проблему «скільки коштів витрачають українці щороку на вишиванки?» Висувають гіпотезу, що кількість куплених українцям вишиванок щороку стрімко зростає. Для перевірки гіпотези учні добирають медоти: опитування, аналіз та дослідження. При цьому вони аналізують друковані та Інтернет-джерела, зіставляють думки різних соціальних і вікових груп. Зібрані дані та відомості учні узагальнюють у вигляді таблиць та діаграм. На основі отриманих та узагальнених даних учні формулюють висновки. Учні створюють мультимедійних презентацій, на слайді яких відображають результати дослідницької роботи і представляють її перед аудиторією. Учні в групах разом з вчителем обирають тему публікації «Вишивки України», розробляють план дослідження та створюють ескізи інформаційного бюлетеня. Шукають та опрацьовують друковані джерела та Internet-джерела з обраної теми, збираючи науковий та ілюстративний матеріал, прислів’я, приказки, загадки про собак, знаходять цікаві випадки домашніх улюбленців. Аналізують та синтезують отримані дані, обговорюють та обирають найцікавіше та найактуальніше. Опрацьовані дані оформлюють у статті, рубрики, оголошення, кросворди, вікторини, які логічно доповнюють один одного та відповідають обраній темі. Презентують свою публікацію аудиторії
|
|
| |
|
|